3 myśli na temat “No to nie będę kupował”

  1. A mi się akurat podoba. Dobry pomysł na kampanie wizerunkową, gdzie niekoniecznie liczy się kliknięcie (przykłąd pewnie pochodzi z AdSensa lub AdKonteksta). Podświadomie pozostaje ślad, że te ksiązki są tam holernie tanie…. i rzeczywiście, są tańsze niż na półkach Empiku.
    Może w końcu zaczniemy oglądać opisy linków sponsorowanych zawierających w sobie więszką iskierkę kreatywności.

  2. A mnie zaskoczył taki przekaz reklamowy. Czy pozytywnie? Kliknąć to nie kliknąłem, ale za to następnego dnia poszedłem do Empiku by kupić książki :-). Więc wygląda na to, że faktycznie zależało im na kampanii wizerunkowej.

    Swoją drogą to niezły paradoks – kampania wizerunkowa w systemie typu AdSense, gdzie płaci się za kliknięcia, czyli efektywność 🙂

    Bardziej kreatywne opisy linków w boksach reklamowych? Zobacz tu:
    http://www.wysiwyg.pl/?p=20
    http://www.futrega.org/stek/2006/04/06/merlin_reklama.html

    Ale chyba nie chodzi o taką „kreatywność”? 🙂

  3. Kampanie wizerunkowe są możliwe, tyle że reklaodawcy nie zdają sobie z tego sprawy. Zobaczcie:
    http://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/reklama-swiadomosc-marki/

    Taka sytuacja wynika pewnie z tego, że tradycyjne agencje reklamowe są trochę na bakier z SEM, a osoby zajmujące się SEM mają małe doświadczenie w akcjach promujących wizerunek.

    Fajnie,że zauważyłeś tą reklamę, zachęciło mnie to do napisania jakiegoś większego artykułu :-).

Dodaj komentarz