Klient ma zawsze rację

turystyka.i-prawne.com.pl

Cytat z e-maila od Klienta:
„Obecnie jestem na etapie poszukiwania stalego partnera w zakresie marketingu, dla obu przedsiewziec. Do tej pory nie mialem powazniejszych kontaktow z agencjami reklamowymi, dlatego zasady wspolpracy interesuja mnie tak samo jak ceny uslug. Szanujac swoj i panstwa czas, przejde do
konkretnych pytan.(…)

Tyle jesli chodzi o podstawowe pytania. Szczegoly omowimy w
bezposrednich rozmowach, o ile do nich dojdzie. Uprzedzam wiec, prosze
nie traktowac tego maila jako jakiegokolwiek zobowiazania z mojej
strony. Identyczna korespondencje wyslalem tez do innych agencji, a
wspolpracownikow bede wybieral dopiero na podstawie uzyskanych
informacji. I jeszcze jedno. Zdazyly sie juz dwie agencje, ktore
oswiadczyly ze nie sa w stanie udzielic mi zadnych informacji, bez
mojego wczesniejszego spotkania z ich konsultantem. Powiem bez ogrodek
– nie powierze swoich pieniedzy firmie, ktora nie potrafi bez
kombinacji i konsultantow odpowiedziec na kilka prostych pytan, ani
takiej ktora dotad nie nauczyla sie korzystac z maila.”

I love this job! 🙂